Marketing automation
Personalisera och effektivisera din webshop genom AI och automatisering
- Skräddarsy köpupplevelsen för varje kund
- Gör det superenkelt att snabbt hitta rätt produkter
- Öka din försäljning med en smartare webshop
45 % av konsumenterna säger att det är mer sannolikt att de handlar från en webshop som erbjuder personalisering
Ökad konvertering i webshopen
Öka försäljningen och uppnå en högre konverteringsgrad genom att erbjuda en skräddarsydd köpupplevelse för dina kunder 🚀
Med en smart sökfunktion blir det superenkelt för kunderna att hitta det dom söker och visa produkter som mest troligt leder till köp.
Ingår i alla prisplaner.
Visa relevanta och rekommenderade produkter för dina kunder baserat på deras köp- och besökhistorik.
Ingår i Smart och Plus prisplanerna.
Skapa skräddarsydda popups för dina kunder baserat på insikter och kundbeteenden.
Ingår i Plus prisplanen.
Skicka automatiska påminnelser och återfå de kunder som har lagt produkter i varukorgen utan att slutföra köpet.
Ingår i Plus prisplanen.
Skicka personliga e-postmeddelanden baserade på vad kunderna har gjort i din webshop.
Ingår i Plus prisplanen.
Anpassa dina orderbekräftelser så att de matchar din butiksprofil och ökar försäljningen i webshopen.
Ingår i Plus prisplanen.
Få en omedelbar ögonblicksbild av webshopen. Vad säljer bäst just nu och vad har kunderna lagt i varukorgen?
Ingår i Plus prisplanen.
Visa rekommenderade och alternativa produkter i varukorgen som intresserar dina kunder.
Ingår i Plus prisplanen.
Starta en livechatt med dina kunder baserat på vilken sida/produkt de tittar på just nu.
Ingår i Plus prisplanen.
Har du några frågor?
Vi finns här för att hjälpa dig - alla frågor är bra frågor. Kontakta oss och ta reda på om vi är rätt leverantör för dig.Personalisering handlar om att erbjuda personliga upplevelser baserade på artificiell intelligens och automatisering i din webshop. Genom att använda personalisering kan du visa relevant innehåll för besökare i din webshop baserat på deras besöks- och användarhistorik. Detta gör att kunderna får en bättre kundupplevelse och enklare och snabbare hittar de produkter de söker.
Exempel på personalisering kan vara produktrekommendationer, visning av relevanta produkter och riktade rabatter på produkter som användaren nyligen har tittat på.
En anledning till att kunder lämnar webshopen är på grund av sökningar som inte ger resultat. En bra sökfunktion är viktig så att kunderna enkelt kan hitta det de letar efter. Detta är särskilt viktigt på mobilen, där kunderna har mindre översikt och oftare har ett kortare uppmärksamhetsfönster. En smart sökfunktion ger dina kunder en mer personlig upplevelse, vilket i sin tur ökar kundnöjdheten och försäljningen i webshopen.
Genom att analysera kundernas preferenser och tidigare köphistorik kan produktrekommendationer skräddarsys för att visa dina kunder relevanta produkter. Automatiserade produktrekommendationer bidrar till fler impulsköp och ökar därmed försäljningen samt det genomsnittliga ordervärdet.
"Glömd varukorg" ger dig möjlighet att skicka automatiska påminnelser till dina kunder och uppmuntra dem att slutföra sitt köp. Detta gör att du kan återhämta potentiellt förlorad försäljning och öka intäkterna för din webshop.